ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبلاگ

کد آهنگ

ضیافت صبحانه
نسیم خوش دانش
درمسیر کمال چراغ دانش روشن کننده راهتان باد
نگارش در تاريخ دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, توسط محسن پرزلف قمصری

ضیافت صبحانه نام یکی از طرح هایی است که در کلاس چهارم دبستان 22 بهمن قمصر برگزار می شود در این طرح ...

خوب دیگر توضیح نمی دهم . توضیح بیشتر را شما عزیزان از گزارشهای دو تا از دانش آموزان کلاس در خواهید یافت . 

گزارش اول به قلم : خانم فاطمه جامعی 

بسم الله الرحمن الرحیم

صبح سه شنبه 93/9/11 بود . امروز کلاس ما با روز های دیگر متفاوت بود . بچه ها خوشحال منتظر معلم بودند . معلم با چهره ی خندان مثل همیشه وارد کلاس شد . دانش آموزان با وسایلی که آورده بودند ضیافت صبحانه را بر پا کردند . معلم ما گیاهانی را در ظرف کرد مثل : گاو زبان ,دارچین زنیان و.... . 

معلم ما تک تک خواص گیاهان را برای ما توضیح داد . بعد از توضیح گیاهان برای ما به اینترنت رفت و خواص دارچین را برای ما توضیح داد . زنگ تفریح یکی از دانش آموزان که سفره آورده بود در کلاس پهن کرد و دانش آموزان که هرکدام صبحانه خود را آورده بودند صبخانه های خود را داخل سفره گذاشتند و مشغول خوردن شدند . معلم برای دانش آموزان هرکدام یک لیوان چای دارچین اورد و بچه ها میل کردند . آن روز بسیار خوب و خاطره انگیز بود . من از معلم خود برای ضیافت صبحانه تشکر می کنم . 

گزارش دوم به قلم : آقای محمد حسین قناعت 

به نام خدا 

زنگ صبحگاه تمام شده بود . ما از صبحگاه به کلاس آمدیم وقتی وارد کلاس شدیم معلم ما گیاهان مفیدی را روی تخت کلاس گذاشته بود . وقتی همه وارد کلاس شدند معلم ما آقای پرزلف گفت همه ی کتابهای علوم روی میز امروز زنگ اول علوم داریم و بعد معلم ما آقای پرزلف شروع به درس دادن کرد یکی یکی گیاهان را معرفی کرد و خواصش را برای ما توضیح داد .سپس آقای پرزلف از اینترنت خواص دارچین را برای ما خواند . زنگ تفریح که خورد آقای پرزلف گفت بچه ها آرام و بی صدا از جاهایتان بلند شوید و سر سفره بنشینید . بچه های کلاس هم سر سفره نشستند و آرام و دلنشین صبحانه هایشان را می خوردند دقیقه ای بعد آقای پرزلف چای دارچین آورد و به آقای احمد رضا ناصری داد . احمد رضا هم بااحترام چای ها را تعارف دانش آموزان کرد . وقتی همه صبحانه هایشان را خوردند چند تا از بچه ها سفره ها را جمع کردند و بعد همه سرجایشان نشستند .  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: